Het nieuwe online denken en doen

Het nieuwe online denken en doen

Keihard salesgericht transformeert naar het creëren van autoriteit. Om als autoriteit in uw vakgebied te worden aangemerkt, moet men wat u deelt waardevol vinden. Push down is out. Helpen, delen, informeren is in. De lezer bepaalt. Als u als waardevol wordt aangemerkt, is men eerder bereid uw producten of diensten te gebruiken. Uw weg naar sales wordt niet langer, maar anders. U zult zelf actief aan de slag moeten om niet alleen uw eigen bedrijf te monitoren, maar alles wat daar raakvlakken mee heeft.

Daarom is het van belang

  • te monitoren waar over wordt gepraat, zodat u hier op in kunt spelen om een autoriteit te worden én te blijven,
  • planmatig met uw online activiteiten om te gaan. Een online planning is onontbeerlijk. Geen losse activiteiten, maar een gedegen mediaplanning die gericht is op uw doelstellingen en doelgroepen, waarin ook uw online activiteiten zijn geïntegreerd, zodat ze samen een maximale spin off creëren,
  • dat u uw inspanningen en de invloed daarvan meetbaar maakt. U kunt dan niet alleen bijsturen, maar ook zien of uw inspanningen effect hebben.

De dienstverlening van Communikaatie

  • U ontvangt zo vaak u wilt een rapportage op maat van alles wat er zich online afspeelt op de zoekwoorden die voor u interessant zijn. Deze dienst wordt, afhankelijk van de frequentie en de zoekwoorden, op basis van een abonnement geleverd.
  • Communikaatie zet samen met u/uw marketingafdeling een mediatotaalplanning op en voorziet namens u tevens in de online planning van uw activiteiten.
  • Communikaatie meet voor u de effecten van uw updates aan de hand van de door u gebruikte woorden in uw updates. (Aan de hand van google analytics kunt u zelf zien wat links naar uw website tot gevolg hebben gehad. Daarnaast kunt u ook zien in uw pagina-analytics van Facebook of Linkedin of het aantal volgers en likes is toegenomen. Wat de impact van uw activiteiten is geweest: het aantal bereikte personen en de betrokkenheid. Op twitter is direct te zien of u nieuwe volgers krijgt, uw tweets worden geretweet of er reacties op uw tweets zijn)
  • Communikaatie traint uw organisatie bij het maken van goede tweets,
  • Of Communikaatie maakt /redigeert updates voor uw organisatie die u zelf plaatst.
  • Of Communikaatie neemt u de gehele social media in samenspraak met uw organisatie uithanden. Dat betekent dat Communikaatie namens u updates plaatst, interessante zaken voor u retweet of daarop reageert en reageert op interacties die plaatsvinden met uw bedrijf.

Communikaatie vult de werkzaamheden altijd in naar uw behoeften. Zo wordt online communicatie ook voor u vakkundig bereikbaar.

COMMUNIKAATIE
T 0343 593533
E info@communikaatie.nl

volg ons ook op:
linkedintwitter